Partner oldalak

Felfedtük az internetes pénzkereset valódi, működő módjait! Tudjon meg mindent az utónevek, keresztnevek jelentésérõl! ingyen Pólóműhely partnerprogram reklám
Most 20%os kedvezménnyel juthatsz pólóhoz a Pólóműhely Webáruház jóvoltából, amennyiben rendeléskor megadod a "ingyeness" kedvezménykódot! ;)
Nyerj egy iPad2-t

látogatók

Látogató számláló
Google PageRank

Utolsó kommentek

  • Csaba Siska: Okevagy (2020.09.10. 12:18) Ingyen Matrica
  • Szabó Edit: T. ügyintéző! Szeretnék kérni ingyenes kozmetikai termékmintát . Köszönettel Szabó Edit (2016.01.12. 08:48) Supherb ingyenes termékminta
  • Bánki Márton: Egy folyamatos nyereményjátékot ajánlok nektek, aminek évente 4 alkalommal van sorsolása. 10 milli... (2013.10.16. 12:20) Proaktivdirekt nyereményjáték
  • Bánki Márton: Egy folyamatos nyereményjátékot ajánlok nektek, aminek évente 4 alkalommal van sorsolása. 10 milli... (2013.10.16. 12:09) Kalózok kincse nyereményjáték
  • Kovács Katalina: ingyen termékmintát szeretnék ha nincs postaköltség köszönöm.. (2013.04.03. 14:36) ingyenes parfümminták
  • Utolsó 20

dátum+óra

Budapest Airport -nyereményjáték

2010.11.25. 21:25 :: Noémi 1972

Link:www.origo.hu/adsminisites/bp_airport/regform.html

Küldte: zetalax

14 komment

Címkék: kérdőív nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyeness.blog.hu/api/trackback/id/tr342473568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mámorka 2010.11.29. 16:14:03

Most ránéztem a Samsonite bőröndökre kíváncsiságból, és egyes darabok 100 ezer ft körül vannak! :D Ennyiért biztosan nem vennék bőröndöt, még ha nem is egy alkalomra, hanem évekre szóló beruházás ez, de mondjuk ezzel az ajánlattal rá lehet segíteni a vásárlásra, hisz mégis egy presztízs értékű bőröndről van szó. :)

Kozomago 2010.12.02. 09:34:57

Én is úgy vagyok vele, hogy ekkora összeget tuti nem költenék táskára, hacsak nem automatikusan követ engem, és ki valamint becsomagolja magát önállóan :D Viszont ingyen nagy örömmel fogadnám, hiszen a régi már erősen megviselt állapotú és lassan nyugdíjazni kéne, csak sehogy nem bírom magam rávenni arra, hogy elmenjek és komolyabban beruházzak e célból. Na, de ez most egy egész jó kis lehetőség - végülis próba, szerencse :)

Kecskemekk 2010.12.02. 13:00:48

Vettem egy Fila bőröndöt amikor a MOL-nál volt ilyen akció.Egész formás bőrönd volt, aztán jól megtömtem és véletlenül eldőlt és a kihúzókája elhajlott. Elvittem, hogy megjavítsák, de mondták, hogy csak Samsonite bőröndhöz van alkatrészük. Ezért is gondolkoztam, hogy inkább egy jobb minőségű táskát fogok venni, mert az bírja a strapát és ha el is törik rajta valami ki tudják cserélni és nem kell vennem egy vadonáns újat.
Úgyhogy ez a nyereményjáték pont nekem van kitalálva :D

ToToM 2010.12.06. 09:46:19

Nagyon laza ez a játék. Alig kell valamit csinálnom és nagy az esély rá, hogy nyerek egy drága bőröndöt. Szerintem nem is tudnak erről sokan. Így az esélye , hogy nyerek is sokkal nagyobb :D

tirtikka 2010.12.06. 14:14:22

@ToToM: Azért a nagy esély talán túlzás, ne éld bele magad annyira, mert én is beszállok :P

evanagy 2010.12.09. 11:38:45

Szerintem ilyen drága bőröndöt annak érdemes vennie, aki nagy világjáró hírében áll, illetve munkájából adódóan sokat utazik.
Nekem például 10 éve meg van a bőröndöm és évente maximum 2szer ha előkerül. Erre a célra biztos nem vennék 100ezerért semmit. De azt sem értem mi kerül ebben ennyibe.

Metric Galactic 2010.12.09. 16:15:00

Repülésbuziként még szerencse, hogy az összes kérdésre csípőből tudtam a választ, egy próbát simán megért! :)

Tracktick 2010.12.13. 10:37:18

Szerintem mindenkinek megér egy próbát mert ha nyersz egy ilyen táskát akkor kb. egész életedre le van tudva a bőrönd vásárlás. Nekem legalábbis,mert nem utazom sokat,szóval nem lenne nagyon igénybe véve. Plusz ezek a táskák azért elég minőségiek, jól bírják a strapát. Amúgy meg a nyereménytől elvonatkoztatva, nagyon jó lenne valahova elutazni jövő nyáron, addigra meg már a Skycourt is elkészül, kíváncsian várom hogy milyen lesz. A képek alapján nagyon modern lesz a repülőtér, teljesen nyugatias benyomást kelt...!

stuncenpudli 2010.12.13. 14:35:02

Uhh ez tetszik, de valszeg ezen a játékon is majd rengetegen elindulnak és ahhoz képest ameg alig van aki nyer :S Persze tudnék mit kezdeni ezzel az ajándékkal, ez is olyan dolog, hogy kb 10 perc kereséssel megvan az a 3 válasz aztán vagy nyer az ember vagy nem de 10 perc az nem sok... Legalább is én így állok hozzá

Toopsy 2010.12.16. 10:51:42

Nekünk van egy Samsonite bőröndünk, közel 15-20 éves. Elég nagy, akár 2 ember is be tud pakolni 2 hétre elegendő ruhát. Még mindig tökéletes állapotban van, a kerekei sem koptak el, persze karcolások érték bőven. Mindenképp megér egy befektetést annak, aki sokat utazik, megéri azt a pénzt, amennyiért ezeket árulják. Mondjuk a 100 ezer forintot kicsit sokallom.
Remélem bővül plusz egy bőrönddel a szekrényünk :)

borat55 2010.12.16. 13:40:24

Elég lazák az ilyen nyereményjátékok, nem kell érte semmit sem fizetni, tök ingyenes. A lottóban nem hiszek, mert tiszta lehúzás, de amikor egy tesztet kell kitölteni, vagy pár kérdésre válaszolsz és bekerülsz a sorsolásba, akkor ki az aki nem játszik? Egy próbát megér nem? Én mindig így vagyok vele, hogy annyi idejét elpocsékolja az ember mindenféle baromságra, pont 5 percem ne lenne 3 kérdésre válaszolni? Egy Samsonite bőrönd elférne itthon, tudnám használni sokszor. :)

evanagy 2010.12.20. 10:46:30

Én azért vagyok bizalmatlan ezzel kapcsolatban mert az ilyen játékok legtöbbje nem a nyerésről és a reklámról szól, hanem az adatgyűjtésről és annak felhasználásáról. Nem is tudjuk elképzelni, hogy kizárólag internetezéstől mennyi mindent tudnak rólunk a hatóságok, de ami még rosszabb a multik. Én pont ezért próbálom minimumra lecsökkenteni a regisztrációim számát és ezért sem rajongok az online vásárlásért. Hallottam nem egy történetet ahol a multik milliókat fizetnek vagy kereskedtek egy pendrive-nyi adatbázisért.

Tajogkepu 2010.12.20. 12:48:51

@evanagy: Nem vagy Te egy csöppet paranoiás? Ami adatot egy ilyennél megadsz, az mind megvan a Belügyminisztériumban, azért aztán a hatóságoknak nem kéne adatgyűjtő akciókat indítani. A cégek meg legfeljebb ajánlatokat küldenek, amiket nyilván nem muszáj elfogadni, viszont ha kedvezőek, akkor tök jól is jöhet némelyik, mert egyébként nem értesülne róla az ember. Szóval ettől aztán kár félni ;)

Metric Galactic 2010.12.20. 16:19:29

@evanagy: A nyereményjátékot az Origo.hu felületén bonyolítják, ha van freemail-es címed akkor túl sok újat már nem tudnak meg rólad...
süti beállítások módosítása