Partner oldalak

Felfedtük az internetes pénzkereset valódi, működő módjait! Tudjon meg mindent az utónevek, keresztnevek jelentésérõl! ingyen Pólóműhely partnerprogram reklám
Most 20%os kedvezménnyel juthatsz pólóhoz a Pólóműhely Webáruház jóvoltából, amennyiben rendeléskor megadod a "ingyeness" kedvezménykódot! ;)
Nyerj egy iPad2-t

látogatók

Látogató számláló
Google PageRank

Utolsó kommentek

  • Csaba Siska: Okevagy (2020.09.10. 12:18) Ingyen Matrica
  • Szabó Edit: T. ügyintéző! Szeretnék kérni ingyenes kozmetikai termékmintát . Köszönettel Szabó Edit (2016.01.12. 08:48) Supherb ingyenes termékminta
  • Bánki Márton: Egy folyamatos nyereményjátékot ajánlok nektek, aminek évente 4 alkalommal van sorsolása. 10 milli... (2013.10.16. 12:20) Proaktivdirekt nyereményjáték
  • Bánki Márton: Egy folyamatos nyereményjátékot ajánlok nektek, aminek évente 4 alkalommal van sorsolása. 10 milli... (2013.10.16. 12:09) Kalózok kincse nyereményjáték
  • Kovács Katalina: ingyen termékmintát szeretnék ha nincs postaköltség köszönöm.. (2013.04.03. 14:36) ingyenes parfümminták
  • Utolsó 20

dátum+óra

Rhinospray nyereményjáték

2010.08.02. 21:49 :: Noémi 1972

A Rhinospray orrtisztító nyári promóciója során készített egy oldalt ahova folyamatosan bővülő film kínálat kerül ki amik Cyrano orrmonológját tartalmazzák valamilyen előadásmódban.
Az oldalon szavazni lehet a meglévő filmekre amivel már a sorsolásba bekerülsz, valamint lehet nevezni saját filmmel is, amire lehet gyűjteni a szavazatokat.

A játék időtartama: 2010. augusztus 1. - október 30.
A sorsolás időpontja: 2010. november 8. 10.00 óra
A nyereményutazás időpontja: 2010. szeptember 10.-12.

Az oldal tartalma folyamatosan bővül. Naponta újabb vicces videók kerülnek fel "hétköznapi emberekről" és kedvenc sztárjaidról.
Egy nap csak kétszer szavazhatsz. Egyszer a kedvenc sztárodra és egyszer a többi videó közül egyre.
Szavazz minél többet, mert a szavazók között egy 3 napos párizsi utat sorsolunk ki, továbbá egyéb ajándékokat, mint 5 db Ipod Touch és 2 db Sony Ericsson Xperia-X10 mobiltelefon.
A legtöbb szavazatot kapó Cyrano orrmonológ előadója egy hosszúhétvégét nyer Bordeaux-ba!
Link:orrmonolog.hu/

26 komment

Címkék: nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyeness.blog.hu/api/trackback/id/tr242194311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mostkeltem 2010.08.05. 10:39:12

Hohoo. Ugy is ezt a sprét szoktam mindig venni. Bejátsszuk. Remélem én nyerem a Párizsi utat. Mindig is kíváncsi voltam az ottani légkörre. És a gumis kerekű metróra..:)

Töhötömke 2010.08.05. 12:13:12

Wow, ki gondolná hogyha megfázol vagy allergiás vagy még jó dolog is sülhet ki belőle:D Az a szerencse hogy orrhangot ha videót akartok csinálni könnyen lehet utánozni, az azért durva lenne ha valamivel be kéne tömni valakinek az orrát hogy élethű legyen a videó. Bár vicces lenne ha felvétel közben hopp így kisesne valami az ember orrából:D

mámorka 2010.08.05. 12:55:38

:D Túl vizuális típus vagyok így elképzeltem amit mondasz. fúj. :D
megnéztem az oldalt van fent egy videó ahol színészek szavalnak, meg egy csomó más is, vannak egész jók! :)

Tracyke 2010.08.12. 11:46:23

Még jó, hogy nyárra időzítették ezt a játékot, amikor allergia szezon van... Így nem lesz nehéz videót csinálni :)

ToToM 2010.08.12. 11:51:36

Azért én nem hinném hogy csak allergiás emberekből lehetne olyan minőségi videót csinálni ami szól is valamiről a csöpögős orrokon kívül:D Azért nem árt ha van még valami más tartalma is:D

bazeltop 2010.08.12. 12:54:16

majd megvárom az első feltöltőket és ihletet merítek belőlük. addig szavazgatok meg figyelgetem az oldalt! :D

Canda12 2010.08.16. 10:40:53

Szerintem az allergiaszezon alatt van a legnagyobb forgalmuk, szóval még jó, hogy ekkor kezdték el ezt a nyereményjátékot, ami szerintem nagyon ötletes, és egyszerű is, csak kár, hogy nincs valami vonalkódos része is, mert azzal nyernék szerintem..:)
Viszont nem tudom hogyan csinálnék videót, mert végig befogom az orrom, az gáz :D

simahomlok 2010.08.16. 12:36:38

Szerintem nem sok esélyünk van a videós részen nyerni, úgyhogy én inkább nekiálltam szavazgatni, hátha azzal nyerek :)

mámorka 2010.08.16. 13:41:43

@Canda12: Ez talán az egyetlen jó eddig, hogy ha allergiás vagy! :D Ha be van dugulva az orrod akkor hatalmas előnyöd van! :D

mostkeltem 2010.08.17. 10:32:08

Lehet kifejezetten az allergiások számára kezdték el a kampányt, hogy valami örömüket is leljék a szezon alatt. Persze ezt ellenőrizni nem tudják,bár a videós részére biztos az allergiások a befutók, ők jól elő tudják adni :)

párnahuzi 2010.08.17. 11:37:09

@mostkeltem: ugyanezt akartam mondani. :D nekem enyhe allergiám van, orrspray-el szoktam kezelni meg egy szemcsepp ha nagyon fáj a szemem. Lehet nem kezelem magam egyik nap és akkor előadom, nagyon "készen" magam. De ahhoz ki akarok még találni vmi frankó kerettörténetet! :D

simahomlok 2010.08.17. 12:55:32

@párnahuzi: Nem is tudtam, hogy ennyire pozitívan élitek ezt meg :) Az összes allergiás ismerősöm szenved, ha nem jut a gyógyszereihez...

nayan 2010.08.23. 10:25:11

Azt hiszem Én is allergiás vagyok valamire. A hétvégén sokat voltam kinn a szabadban és iszonyatosan égett a szemem, aztán elkezdett az orrom is folyni. Pedig abba reménykedtem, hogy semmire sem vagyok allergiás. Így sajna engem is érinteni fog ez a nyereményjáték :( :)

mámorka 2010.08.23. 11:41:13

@simahomlok: szerintem nem élnék meg ilyen simán ha úgy tényleg Isten igazán allergiásak lennének! :D
elég csak szavazgatni is, így legalább nem kell szenvedni egy percet se! :)

peterfizora 2010.08.23. 13:24:37

@nayan: Sajnos a nyereményjáték az csak egy kis plusz. én ha választhatnék akkor sokkalta inkább kimaradnék minden ilyenből csak ne lennék allergiás.

Karesssz · http://href.hu/x/7g4r 2010.08.27. 10:15:18

Meglehet csinálni a videót úgy is, hogy nem vagy allerigás. Elég, ha megfázol egy kicsit :D

mámorka 2010.08.27. 11:55:48

De amúgy bőven. De nem is kell megfázni hozzá, ahogy nézem a videókat már vajmi kevés köze van az allergiához. Én azt hittem eleinte annak indult, de aztán csak szavalgatnak az emberkék. Ami nagyon kevés ahhoz hogy viccesnek találjam. :D

MAxika 2010.08.30. 12:15:25

Ennek elvileg az a lényege hogy az orrmonológot minél furcsább körülmények között szavalják, pl a metroellenőrök közepette nem rossz ötlet. Én megpróbálkoznék vele rendőrségen is, vagy vmi önkormányzati hivatalnál stb.. Sokmindent ki lehet ebből hozni.

zetalax 2010.08.30. 14:21:10

Nagyon sok lehetőség van még benne, nekem is van jópár ötletem, bár én szerintem csak szavazni fogok, jó nekem az a párizsi út is vagy a telefon vagy az IpodTouch. Vannak lehetőségek bőven:) Az oldal maga meg nagyon hasznos és jól meg van csinálva, van benne vidámság, sok információ az allergiát illetően és kimondottan hasznos dolog az hogy lehet az orvostól kérdezni!

kakaóbab 2010.09.03. 10:49:50

Én szívesen csinálnék ilyen videót,de szerintem az ismerősök nem nagyon szeretnének szerepelni, pedig úgy lenne az igazi:) A videók számát tekintve...már vagy 10 oldal van, nagyon sokan próbálnak rámenni a nyereményjátékra, szóval gyorsan kell eldöntenem hogy játszom-e vagy sem. Bár október 30-ig még van idő...! Ismertek valakit aki töltött fel már videót? Bordeux-be szívesen elutaznék:) Gyönyörű hely lehet, legalábbis képek alapján...

Kissmelike88 2010.09.03. 14:17:03

Figyelj szerintem nem kell ehhez sok ismerős, valakit megkérsz hogy filmezzen aztán annyi, mondjuk érdemes vki olyat megkérni aki vmicskét konyit az ilyesmihez pl filmszakon tanul vagy ilyesmi mert az sokat javithat a video minöségén szerintem. Ami az egészhez kell az egy jó ötlet, hogy milyen rendhagyó körülmények között szavalod ezt az orrmonologot. Szerintem az fog nyerni aki a legképtelenebb videót készíti el.

Toopsy 2010.09.08. 12:58:58

Jó lenne videót készíteni, csak lusta vagyok hozzá. Meg lehet nem is lenne annyira jó, aztán csak legagyiznak :/ maradok a szavazásnál :)

stuncenpudli 2010.09.08. 14:51:46

Mert miért gagyiznák le? meg miért érdekel téged hogy mit mondanak mások? Ha a tiedre érkezik a legtöbb te nyersz ennyi, és mivel nyilván mindenki csak a sajátjára szavaz simán van esélyed ha sok ismerősöd van! Ez a jó ebben a játéknak, ezért is éri meg mindegy milyen gyenge videód is van a lényeg hogy jól tudj embereket toborozni!

Helga_ 2010.09.09. 11:40:10

toopsy, meg a gagyizós kommentek is növelik az esélyedet ;)

serrov 2010.09.09. 12:44:08

Csak felfogás kérdése, hogy mi számít gagyinak.
Aki legagyizta, annak biztos, hogy nincs egy feltöltött videója sem, mert csak a szája jár. Nem is baj legalább nem ő megy Párizsba és nem ő fogja az X10-est használni! :)
süti beállítások módosítása