Partner oldalak

Felfedtük az internetes pénzkereset valódi, működő módjait! Tudjon meg mindent az utónevek, keresztnevek jelentésérõl! ingyen Pólóműhely partnerprogram reklám
Most 20%os kedvezménnyel juthatsz pólóhoz a Pólóműhely Webáruház jóvoltából, amennyiben rendeléskor megadod a "ingyeness" kedvezménykódot! ;)
Nyerj egy iPad2-t

látogatók

Látogató számláló
Google PageRank

Utolsó kommentek

  • Csaba Siska: Okevagy (2020.09.10. 12:18) Ingyen Matrica
  • Szabó Edit: T. ügyintéző! Szeretnék kérni ingyenes kozmetikai termékmintát . Köszönettel Szabó Edit (2016.01.12. 08:48) Supherb ingyenes termékminta
  • Bánki Márton: Egy folyamatos nyereményjátékot ajánlok nektek, aminek évente 4 alkalommal van sorsolása. 10 milli... (2013.10.16. 12:20) Proaktivdirekt nyereményjáték
  • Bánki Márton: Egy folyamatos nyereményjátékot ajánlok nektek, aminek évente 4 alkalommal van sorsolása. 10 milli... (2013.10.16. 12:09) Kalózok kincse nyereményjáték
  • Kovács Katalina: ingyen termékmintát szeretnék ha nincs postaköltség köszönöm.. (2013.04.03. 14:36) ingyenes parfümminták
  • Utolsó 20

dátum+óra

Heineken nyereményjáték

2010.07.08. 22:00 :: Noémi 1972

A Heineken „Bulizz a világ körül!”

A Játékban kizárólag azok a Játékosok vehetnek részt, akiknek a tulajdonában van a promóciós termékeken lévő, illetve a promócióban résztvevő vendéglátóhelyeken kapott kuponon található 8 egyedi karakteres promóciós kód, valamint ezen kódjával és személyes adataival regisztrál a weboldalon található promóciós aloldalon az akció időtartama alatt.

·  A játékban a következő termékek vesznek részt:

  • A kiskereskedelemben forgalmazott Heineken 0,5l doboz és 0,5l üveg egyedi zenei promóciós grafikákkal és promóciós nyitófüllel/kupakkal ellátott kiszerelések.
  • A promócióban résztvevő vendéglátóhelyeken a Heineken márka csapolt 0,5l korsós, vagy 2 pohár 0,25 l-es és 2010. június 22-től a 0,33l-es üveges kiszerelései.

A Játék időtartama:

2010. május 24. - 2010. augusztus 22. de a vendéglátóhelyek esetében legfeljebb a sorsjegykészlet erejéig.

A sorsolások időpontjai és nyereményei:

  1. sorsolás időpontja: 2010. június 28.
    1. fődíj: 1 db 2 fős bérlet a Heineken Balaton Sound fesztiválra (2010. július 08-11.), szállással, ellátással.
    2. további nyeremények: 100 db 2 fős napijegy a Heineken Balaton Sound fesztiválra
  2. sorsolás időpontja: 2010. július 19.
    1. fődíj: 1 db 2 fős utazás az San Francisco’s Outside Lands Music and Arts Festival zenei és művészeti fesztiválra (2010. augusztus 12-16.) USA, San Francisco
  3. sorsolás időpontja: 2010. augusztus 23.
    1. fődíj: 1 db 2 fős utazás szingapúri Heineken VIP Music Experience-re (várható időpontja 2010. november, pontos részleteket később tudunk megadni).

A főnyereményeket csak legalább az utazás időpontjától számított 6 hónapig érvényes útlevéllel rendelkező személy nyerheti meg, illetve az amerikai utazás esetében a nyertesnek rendelkeznie kell érvényes vízummal, vagy az USA Belbiztonsági Minisztériumának (ESTA- utazási engedélyt jóváhagyó elektronikus rendszer) weboldalán keresztül kapott beutazási engedéllyel, amelynek megszerzése a nyertes feladata és felelőssége.

Link:heineken.com/hu/Heineken-Music/StarWorld.aspx

Küldte:Viki

24 komment

Címkék: nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyeness.blog.hu/api/trackback/id/tr882139547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neoncrystaltear 2010.07.12. 11:08:24

Nem semmi nyeremények a Heineken kitett magáért.

brékes 2010.07.13. 09:44:26

Nem igazán értem... van bármi jelentősége, hogy webcammal vagy kóddal regisztrálok az oldalra???
A másik kérdésem pedig, hogy teló kamerával nem lehet becsekkolni?

bankok 2010.07.13. 11:40:29

igazából, ahogy néztem semmi jelentősége sincsen csak egy + opció, de cáfoljatok meg ha tévednék. Másik meg, hogy tényleg tudják mit akar a nép... :)

Ottóka25 2010.07.13. 14:10:09

annyival könnyebb a webkamera, hogy akkor nem kell a kjódot magát beírkálnod, hanem csak kamon beolvastatod,és talán így egy kicsit személyesebbé tudják tenni a nyereményjátékot..de amúgy nagy értelme nincs..sokkal egyszerűbb már a kocsmában felmenni a telcsiddel a netre és ott direktben beírni a kódot..

ToToM 2010.07.20. 12:06:48

szerintem ez a webkamerás dolog csak arra van, hogy személyesebbé tegyék :), de szerintem amúgy hasznos meg érdekes dolog

a nyeremények előtt meg tényleg le a kalappal

Ottóka25 2010.07.21. 09:25:24

igen ez tényleg nem egy nagyon rossz ötlet, ez a webkamerás dolog.mert sokaknak állandóan be van kapcsolva a kamera, és akkor simán csak rányomnak az oldalon és nem kell bepötyögtetni a számokat, hanem simán csak webkamba beolvastatják, és talán egy kicsit személyesebbé is lehet tenni a játékot..én így fogom leadni az első kódomat

veszélyes 2010.07.21. 13:14:28

:D hát én nem vagyok elájulva ettől, meg nekem nincs webcamom, szal én a fapados leadást választom. azzal remélem tisztában vagytok, hogy most már csak a főnyeremény maradt, a szingapúri utazás. erről tudtok valamit? ez is egy fesztiválra való kijutást jelent? nem találok semmi infot egy esetleges szingapúrban megrendezendő fesztiválról. :S :D

bankok 2010.07.21. 13:35:58

@veszélyes: Pedig ott van az oldalon, ez nem fesztiválozásra szól, hanem gyakorlatilag körbejárjátok szingapúr jobb helyeit, ahova egy ismerősöd viheted magaddal és mindent a heineken áll.. Én elmennék :)

randell 2010.07.30. 09:49:34

azért én nem keseregnék,hogy csak a fődíj van...mert ha lecsúsztál a korábbi nyereményekről (biztos,hogy lecsúsztál mert nem éljenezel itt) akkor ez még aktuális lehet. Persze ha csak fesztiválos élményre vágysz akkor ne játssz...végül is..Szingapúr?..ingyen?
nem éri meg

randell 2010.07.30. 10:03:55

én azért nem bánkódnék a helyedben,hogy csak a fődíjért lehet játszani...mert feltételezem te még nem nyertél semmit (mert ha nyertél volna akkor már rég itt éljeneznél)
Ha meg fesztiválozni vágysz akkor meg ne is játssz mert Szingapúrban nem erről lesz szó...igaz sokkal jobb lesz de nem fesztiválra lehet menni. Tudod mit...inkább ne is játssz!

randell 2010.07.30. 10:04:44

köszönöm szépen blog.hu,hogy hülyét csinálsz belőlem......

nasfalo 2010.07.30. 10:55:51

randell te szegény :)
Amúgy én szívesen elmennék erre a szingapúri eseményre.Nagyon durva lehet ha már ennyire mondják.Bár még erről az eseményről nem is igazán hallottam, de hát anyi rendezvény van a világon szóval így nem is lehet úgy igazán követni a dolgokat.

berti5 2010.07.30. 12:55:15

Hát véleményem szerint, Szingapúr nagyon jó kis hely...all-inclusive-ba voltam a haverommal és nagyon komolyat buliztunk...egyet ajánlok viszont, hogy hal-féléket ne egyetek, mert ... :DDDD na szóval amúgy a kaja finom volt... a pia egy kicsit vízezett...de csak annyira mint mindenhol ahol all-inclusiveba mész nyaralni... a pubok nagyon kúlturáltak...egyszóval az egyik kedvenc helyem lett :)) mindenkinek csak ajánlani tudom :)
amúgy aki nyeri majd a díjat...ami amúgy remélem én leszek, mert jelentkeztem erre is, úgyanis lecsúsztam a San Franciscoi nyereményről...vagyis nem le csúsztam csak nem én nyertem... :(( de nem baj majd most ez a nyereményt elviszem elöletek :)

bankok 2010.08.02. 09:50:10

próbálkozni lehet öcsém, de esélyed nincs :D
Viccet félretéve, talán most mellém szegődik a szerencse legalábbis már igencsak ideje lenne, ha valami csurranna-cseppenne :D

MártonFull 2010.08.02. 11:42:06

az ilyeneknek sosem látom nagy esélyét a legrosszabb hogy még válaszra sem méltanak hogy nem nyertem :S Sok ilyenen indultam de hacsak nem nagyfogyasztó az ember esélye sincs, ugyanis egy ember rengeteg kódot beküldhet :S

freeplay21 2010.08.02. 11:49:12

@bankok: Mindenkinek van esélye nyerni, csak aki kocsmában dolgozik annak egy kicsit több :D naponta legalább 30-40 kupak kódját be lehet küldeni egy gyengébb este :)
Persze így megváltoznak a nyerési esélyek, de attól mert több kódot küldött be még nem biztos, hogy ő fog nyerni :D

bazeltop 2010.08.05. 10:14:15

én még nem voltam európán kívül "nyaralni", szingapúrba szivesen elmennék azért a barátnőmmel, szép hely lehet meg azért.. mégiscsak szingapúr :D mindenkinek kb egyenlő esélye van szerintem, párszor nyertem már sörös nyereményjátékokon ezt-azt, szóval egy próbát ez is simán megér!:)

simahomlok 2010.08.05. 10:15:33

@freeplay21: Nem hiszem, hogy teljesen legális lenne az, ha kocsmárosként 30-40 kódot beküldenél naponta. Bár ki tudja... :) Végülis egyedül is megihat az ember annyi sört naponta, és küldözgetheti a kódokat :D

bankok 2010.08.05. 11:05:52

@freeplay21: Nem hiszem h ezzel kéne foglalkozni vedeljed a sört, aztán majd csak lesz valahogy :))

Ottóka25 2010.08.05. 13:36:27

igen szerintem is elég ciki,hogy te a söröket egyenként kocsmárosként elküldözgeted.azt lehet, hogy amiket nem használtak fel azokat te beküldözgeted, de amúgy szerintem elég nagy cink lenne a dolog.

Lacika235 2010.08.11. 09:49:19

én is futtatok egy kis kocsmai telephelyet.és ha csalás ha nem én küldözgetem a kódokat.mindig webkamon szoktam belőni, mert úgy sokkal gyorsabban fel lehet mutogatni, mint ha állandóan bepötyögtetném.és nagyon élvezem.halál jópofa kis játék:)
nekem nagyon bejön.még ha nem is nyerem meg az utat Szingapúrba, de legalább egy jó kis szórakozásban volt részem..nekem tetszik..

HAdam 2010.08.11. 10:57:10

Látom, nem vagytok kispályások :-o
Tuti valaki olyan nyeri meg, aki egyetlen darab kódot küldött csak vissza, és nem is érdekli az út, Szingapúr, sőt nincs is kedve az egészhez, és végül el sem utazik.. :S

Cloover 2010.08.11. 12:35:04

Szerinte ez egy nagyon jó kis nyereményjáték, mivel az ember részt vehet egy hihetetlenül nagy bulin és még a várost is felfedezheti.

simahomlok 2010.08.11. 13:58:04

Ugyan miért lenne gyorsabb webcam-on beküldeni a kódot? Nem tudom, lehet hogy nálam van a hiba, de nekem eléggé megbízhatatlan a webcamos feltöltés. Én maradok a napi 15-20 kód pötyögésénél :D
És ja, HAdam, nem vagyunk kispályások :D Megoldjuk az ilyen problémákat egyszerűen :)
süti beállítások módosítása