Partner oldalak

Felfedtük az internetes pénzkereset valódi, működő módjait! Tudjon meg mindent az utónevek, keresztnevek jelentésérõl! ingyen Pólóműhely partnerprogram reklám
Most 20%os kedvezménnyel juthatsz pólóhoz a Pólóműhely Webáruház jóvoltából, amennyiben rendeléskor megadod a "ingyeness" kedvezménykódot! ;)
Nyerj egy iPad2-t

látogatók

Látogató számláló
Google PageRank

Utolsó kommentek

  • Csaba Siska: Okevagy (2020.09.10. 12:18) Ingyen Matrica
  • Szabó Edit: T. ügyintéző! Szeretnék kérni ingyenes kozmetikai termékmintát . Köszönettel Szabó Edit (2016.01.12. 08:48) Supherb ingyenes termékminta
  • Bánki Márton: Egy folyamatos nyereményjátékot ajánlok nektek, aminek évente 4 alkalommal van sorsolása. 10 milli... (2013.10.16. 12:20) Proaktivdirekt nyereményjáték
  • Bánki Márton: Egy folyamatos nyereményjátékot ajánlok nektek, aminek évente 4 alkalommal van sorsolása. 10 milli... (2013.10.16. 12:09) Kalózok kincse nyereményjáték
  • Kovács Katalina: ingyen termékmintát szeretnék ha nincs postaköltség köszönöm.. (2013.04.03. 14:36) ingyenes parfümminták
  • Utolsó 20

dátum+óra

Ford nyereményjáték

2010.07.08. 21:59 :: Noémi 1972

Kinetikus hétvégék a Forddal!

Ha eddig még nem volt alkalma kipróbálni az új kinetikus Ford modelleket, most lehetősége nyílik rá, hogy egy kellemes hosszú hétvége keretében tegye ezt meg. Nyári játékunkban három különböző kinetikus hétvégét nyerhetnek!

Romantikus hétvége 2 fő részére az új Ford Fiestával.
Családi kikapcsolódás 2 felnőtt és 2 gyermek részére egy Ford Mondeo kombival.
Buli a barátokkal 4 fő részére a Ford Kugával.

A kinetikus hétvége során a tesztautókat a Ford 4 napra biztosítja a nyertesek számára, tele üzemanyag tartállyal. A hétvégén két éjszakát tölthetnek a nyertesek a Hunguest Hotels jóvoltából a Hunguest Hotel Pelion **** szállodában, Tapolcán félpanziós ellátással. A nyertesektől annyit várunk, hogy élményeiket megosszák velünk és a nagyközönséggel médiapartnereinknél. A nyereményautókat a hétvégét követő hétfőn várjuk vissza az átvétel helyszínére. A játékban való részvételhez regisztráció szükséges.

A regisztráció időtartama: 2010. július 1. – augusztus 8.
A sorsolás időpontja: 2010. augusztus 17., 10 óra
A nyereményutazás időpontja: 2010. szeptember 10.- 12.

Link:www.ford.hu/orszagjaro

Küldte:G. Lajos(Galaa)

36 komment

Címkék: nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyeness.blog.hu/api/trackback/id/tr772139545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nayan 2010.07.09. 16:13:35

Ebben a nyereményjátékban az a jó, hogy csak regisztrálni kell! Kár, hogy nem örökbe adják az autót, de ígyis megfelel :P

neoncrystaltear 2010.07.12. 10:58:36

Furcsa hogy most egy olyan nyereményjátékot indítottak el ahol nem kell semmiért sem fizetni... pedig a mai világban és gazdasági helyzetben ez a szokás :D Tökéletes lenne a családnak ez a kis kiruccanás :P

Enalorika 2010.07.12. 11:26:40

Jaja, mostanában inkább azért csinálnak nyereményjátékokat, hogy az adott terméküket vegyék a nyereményjáték miatt. Itt szimpla regisztrációval lehet nyerni. Szóltam is minden ismerősömnek, hogy nagyobb legyen az esély a Kugára, amivel 4en tudunk menni :)

abrakadbabra 2010.07.12. 16:09:08

nekem az is elég lenne, ha kettesben el tudnék menni a barátnőmmel a romantikus hétvégére. Bár a Kugának én is jobban örülnék, de megfelel a Fiesta is. Szívesen megosztom majd az élményeimet mindenkivel, persze csak azokat, amiket nem kell cenzúrázni. :-P Filmre kell venni az eseményeket, vagy csak szóban?

Breadi__ 2010.07.13. 09:48:24

nehezen tudnék megválni tőle, ha már egyszer odaadták 4 napra. Bár gondolom ez volt a céljuk a dologgal.. :-)
A félpanziós ellátás mit is jelent? Csak reggeli, vagy mi?

nayan 2010.07.13. 14:07:35

Így lehet igazán letesztelni az autó tudását, teljesítményét, és, hogy kellene-e nekünk. Abból a 30 perces tesztvezetésből, amikor a szalon egyik embere is velünk megy, akkor semmit se lehet élvezni.

Breadi__ 2010.07.13. 16:20:12

sokmindent le lehet abból is vonni, de ha 4 napig nálunk van egy autó és még akkor sem unjuk meg, akkor azt már érdemes megvenni. Persze csak ha van rá keret... :)

kispancs 2010.07.16. 11:37:19

Ha tényleg csak regisztrálni kell ehhez a nyereményjátékhoz, akkor megéri megpróbálni! Ha másért nem, akkor azért, hogy megnézze az ember a Tapolca környéki tájakat! Nagyon jókat lehet arra kirándulni, én már voltam többször is, és a Hotel Pelion is nagyon jó hely, csak ajánlani tudom. Így meg, hogy adnak hozzá 4 napra egy kocsit, pláne jól el lehet tölteni az időt. ;)

Helga_ 2010.07.16. 12:54:18

Húú, pont nincs most autónk, és emiatt a nyaralás is elég problémás, lehet, hogy nem is megyünk, mert a csomagokkal vacakolni nem lenne valami leányálom..
Úgyhogy én szerencsét próbálok!

tirtikka 2010.07.16. 13:40:47

Nyaraláshoz nagyon fontos, hogy legyen kocsi. Max béreltek egyet, ha nem nyernétek. De remélem nem előlem :P Én a Ford Kuga-t pályáztam meg. Haverokkal lemennénk, húú mekkora jó lenne :)

tirtikka 2010.07.16. 13:43:14

Autó nélkül elég nagy szenvedés a nyaralás... Ha nem nyernétek meg, akkor ajánlom a kocsi bérlést. Én a Ford Kuga-t pályáztam meg. Milyen jó haverokkal lemenni, jókis 3 nap lenne :P

ToToM 2010.07.20. 10:49:34

az a gond, hogy autóval meg kell tudni kompromisszumokat kötni :D, pl. alkoholfogyasztás tekintetében és például az én ismerősi körömben nem nagyon van olyan aki ki szeretne maradni belőle :D, mondjuk én szívesen hoznék ilyen áldozatot, mert imádok vezetni, itt ezen a játékon a fiestát céloztam meg :D

Ottóka25 2010.07.20. 12:14:05

a legjobb az az egész autós nyaralásban, hogy folyamatosan végig tudod követni az egész utat, amíg mész le arra a helyre, ahova tervezted eredetileg is a nyaralásodat, mert hát azt az élményt, hogy közben végig tudod nézni az utat, ahol utazol, azt abszolút nem adja vissza semmilyen repülés.tehát felülről nézni valamilyen tájat, vagy pedig benne lenni kocsival, és a kedveseddel vagy a szeretett családoddal végigutazni azt, az valami hihetetlen örömteli esemény

csucsubi 2010.07.20. 12:42:39

Ha ilyen kirándulásra mennék tuti kitennék két kamerát a szélvédőre, és felvenném az egész utazást:). Szerintem hangulatos videó jönne ki belőle :)

zetalax 2010.07.22. 10:44:53

Jópofa ez a nyereményjáték, sok felé tudnék menni ha megnyerném, egy tank benzin azért elég sok mindenre elég ha csak azt a környéket nézem(Tapolca). Sok látványos hely van azon a területen mint pl. Szigliget,Sömeg,Badacsony, Balatonederics. Szigliget számomra az egyik kedvenc balatoni hely, sűrűn szoktunk oda menni. Aki még nem járt ott annak érdemes megnézni az ottani Várat és megkóstolni a borokat. Kuga-val nem is okozna a környék elég rossz állapotú útjainak a bejárása:)

nayan 2010.07.22. 12:29:06

Az kéne, hogy adnának kisebb motorcsónakot is egy pótkocsin, mondjuk a Kugához, mert az el is bírja :) Jah meg amit írtál zetalax, nem árt, ha van egy olyan ember, aki nem kóstolgat borokat, mert valakinek haza is kell fuvarozni a családot :)

peterfizora 2010.07.22. 15:50:19

nayan, az biztos! :P
mondjuk ez elvesz egy kicsit a hangulatból, ha nem ihat mindenki..

MikeGordon 2010.07.23. 10:34:54

Kár, hogy ilyen messze van az utazás időpontja :( Mondjuk a sorsolás eredményét hamar megtudjuk, már csak 3 hét :)

leilahercegno 2010.07.23. 12:18:22

Hát aki nyaralni akar menni, szerintem ne nagyon építsen erre a nyereményjátékra, mert tuti hogy baromi sokan regisztrálnak.. mondjuk talán megismétlik majd látván a nagy érdeklődést ;)

dancerfoot 2010.07.23. 13:48:57

A nyaralást persze hogy nem erre kell építeni de azért az esélyt mindenki megadhatja magának:) Én a Fiesta-t szeretném,az a legjobb,kicsi,jól megy,jól is néz ki...minden ami kellhet.

brékes 2010.07.26. 11:24:49

én autós nyaralásokat preferáltam mindig, a lakókocsis mégjobb, csak azt bérelni nem olcsó dolog, inkább autó+plusz sátorozás, -bárhol meg lehet állni- vagy olcsó motel, panzió, szeretek így kalandozni és sokkal kényelmesebb is, mint tömegközlekedéssel utazni, tény hogy ha nincs tele az autó, akkor drágább is.
A nyereményjátékkal kapcsolatban annyi, hogy semmibe nem telik a regisztráció, így az esélyt megadom magamnak, szívesen elmennénk családdal végre egy újabb, szebb járgánnyal :P veszteni valóm nincs, az a pár perc a regért tényleg semmiség

Terron 2010.07.26. 15:39:39

Sok helyen azért a lakókocsi se jó. Pl nem sok helyen tudsz parkolni vele. Sokat fogyaszt és azért kell egy kis gyakorlat ahhoz hogy az ember nyugodtan el merjen indulni egy ilyen jó nagy kocsival.
Szerintem se nagy dolog az hogy kitölt az ember egy adatlapot. De az a jó hogy sokan így vannak ezzel hogy minek kitölteni, biztos már csomóan kiöltötték. Így nekem nagyobb esélyem van nyerni:D

stuncenpudli 2010.07.28. 10:04:00

Igazából ez a nyereményjáték engem pont nem a teszt vezetés miatt érdekelne, hanem sokkal inkább ahova megyünk, autókázni lehet máskor is ha teszt vezetni akarok meg bemegyek egy autókereskedésbe és adnak autót...
AZ nem nagy szám, sokkal inkább az hogy egy utazást nyer az ember amit másik szerveznek meg semmi stressz csak enni kell... Álom.
Sosem sikerült még utazást nyerni, csak egy barátnőmnek és ő vitt magával, mondjuk az sem volt semmi :) Habár elfelejtettek mondani ezt azt, nem mindig olyan szép mint ahogy előre elmesélik!!

gerlelany 2010.07.28. 11:33:49

Azért a lakókocsinak is meg van a maga feelingje és szerintem nem is annyira durván más vezetni mint mondjuk egy nagyobb kombit. Szóval nem hinném hogy ezzel lenne probléma. Bár tényleg kétségtelen hogyha már úgyis csak adott helyeken lehet parkolni akkor valamilyen szinten helyhez vagy kötve szóval ez egy kicsit lerontja a szabadságérzetet.

mámorka 2010.07.28. 13:22:46

Én szívesen megpadlóznám a Kugát légvonalban a végtelen Alföldön, aztán fel a Badacsonyba! :D

Töhötömke 2010.07.30. 10:21:50

Én inkább a mátrát választanám;) Voltam már ott és gyönyörű helyek vannak, csakhát nincs saját autóm és nem tudok akkor menni amikor akarok:(

betonacel 2010.07.30. 12:35:05

áhhhh egy kis Balcsiii kéne nekem is!!!!!
ha egy kuga típusú járgánnyal pöföghtenék le, csak hab lenne a tortán...
ment a regisztráció... :P

Cloover 2010.07.30. 14:09:19

Szerintem nagyon komoly kis lehetőség ez a nyereményjáték igazából mindenkinek. Aki csak az autót szeretné kipróbálni annak is jó, mivel van 1 tele tank benzin amit el lehet autózni szépen és ezen felül még egy csodálatos szállodába is ellehet tölteni egy kellemes hétvégét. Kellemes lehet az egész családnak is mivel az anyuka összeszedi a családot és mindent elintéz a nyaraláshoz és apuka meg kinyomhatja a kocsi szemét ameddig odaérnek Tapolcára.

memphis55 2010.08.02. 12:03:52

Nekem ha sikerülne megnyernem a kugát, tuti kivinném terepre és ott is csapnám neki:) Biztos jól megy nagyon ekkora magassággal és kerekekkel. Tényleg amugy difizár van benne?:D

hoferi.ho 2010.08.02. 13:19:08

Hát ha már tapolcai szállodában van az ingyen ellátás akkor én egyértelműen Tapolca környékére autóznék le ezzel. Meg aztán Tapolca nem is olyan ronda egy hely a videók alapján amiket láttam :)

berti5 2010.08.02. 16:38:00

huha, szerintem nagyon komoly kis nyereményjáték, nekem eléggé tetszik...én már 2szer voltam Tapolcán és én mondom kifejezetten szép hely szerintem...szóval mindenkinek csak ajánlani tudom...a regisztráció nagyon egyszerű és nem kell semmit fizetni meg semmi becsapás...szóval ezt mindenkinek tudom ajánlani, szerintem 3percet megér, hátha a tiéd lesz egy hétvége :) vagy ki tudja érted :) amúgy remélem én a Kugás nyaralást megnyerem... :)

MártonFull 2010.08.05. 09:36:56

Noh én meg is próbáltam, vagy sikerül vagy nem, nem szabad az ilyenekhez pesszimistán hozzáállni mert akkor egészen biztos, hogy nem lesz belőle semmi sem!!!
Egyébként meg Tapolcai vagyok, tehát nem tudom, nekem tul nagy meglepetés nem lenne abban a hotelban is szálltam már meg és mindenkinek csak ajánlani tudom, elég impozáns egy kúria ;)
Az autókázás meg érdekes lenne pestig az én autom utána leparkol hazavezetnék egy Kugát mert nyilván azt választanám, utána visszavinném pestre és onnan haza a sajáttal :D:D:D:D Vicces is lenne....

hoferi.ho 2010.08.05. 11:31:38

nem igazán értem hogy hogyan merülhet fel valakiben, hogy pont ez lesz a becsapás. Mármint a ford hivatalos oldalán is kint van a dolog (rossz szokás, hogy utána nézek ilyeneknek) szóval ha becsapás lenne akkor az nem kis balhéval járna a ford felé és nem keveset vesztenének rajta.

@MártonFull: Nem biztos hogy fel kellene jönnöd érte PEstre, ha mrá úgy is teli tankkal adják, lehet hogy még oda is viszik neked ;)

Annuska25 2010.08.05. 16:09:10

Nagyon jó kis nyereményjáték ez. Nagyon örülök neki, hogy rátaláltam miközben a leendő autómat keresgéltem az interneten. Idén még nem sikerült elutaznom így arra gondoltam, hogy regisztrálok és hátha összejön és akkor sikerül idén is elutaznom, és felfedeznem csodálatos kis országunk egy eddig számomra ismeretlen kis tájékát és a legjobb az ha szerencsém lesz akkor talán azzal az autóval utazhatok amit szeretnék a jövőben megvásárolni magamnak. Nagyon örülök, hogy megtaláltam ezt a hirdetést.

csillagvirág1 2010.08.06. 12:51:33

Azért látom hogy sokan nem tudtak idén elmenni nyaralni.... sajnos én is ebbe a hibába estem vagyis nem hiba csak egyszerűen nem jött össze, szóval fogtam magam és nagyon nagy bőszen regisztráltam erre a fantasztikus játékra,ha már másban nem legalább ebbe hagy de hagy nyerjek...:P:P de amúgy mivan akkor ha egy tapolcai nyeri meg?:D neki valahogy nem sokat kell utaznia XD

Tekla123 2010.08.06. 13:08:23

Hát ha egy tapolcai nyeri meg az olyan mintha egy pesti menne el valami pesti hotelba. Az se utasítaná vissza még ha közel is van :)
süti beállítások módosítása