Partner oldalak

Felfedtük az internetes pénzkereset valódi, működő módjait! Tudjon meg mindent az utónevek, keresztnevek jelentésérõl! ingyen Pólóműhely partnerprogram reklám
Most 20%os kedvezménnyel juthatsz pólóhoz a Pólóműhely Webáruház jóvoltából, amennyiben rendeléskor megadod a "ingyeness" kedvezménykódot! ;)
Nyerj egy iPad2-t

látogatók

Látogató számláló
Google PageRank

Utolsó kommentek

  • Csaba Siska: Okevagy (2020.09.10. 12:18) Ingyen Matrica
  • Szabó Edit: T. ügyintéző! Szeretnék kérni ingyenes kozmetikai termékmintát . Köszönettel Szabó Edit (2016.01.12. 08:48) Supherb ingyenes termékminta
  • Bánki Márton: Egy folyamatos nyereményjátékot ajánlok nektek, aminek évente 4 alkalommal van sorsolása. 10 milli... (2013.10.16. 12:20) Proaktivdirekt nyereményjáték
  • Bánki Márton: Egy folyamatos nyereményjátékot ajánlok nektek, aminek évente 4 alkalommal van sorsolása. 10 milli... (2013.10.16. 12:09) Kalózok kincse nyereményjáték
  • Kovács Katalina: ingyen termékmintát szeretnék ha nincs postaköltség köszönöm.. (2013.04.03. 14:36) ingyenes parfümminták
  • Utolsó 20

dátum+óra

nyereményjáték-aranyüst

2010.06.23. 22:33 :: Noémi 1972

ARANYÜST RÁZD FEL a hangulatot!

a) a Játék időtartama alatt,promóciós csomagolású termékből

vásárol;

b) a promóciós nyakcímke belső oldalán található kóddal a Honlapon személyes adatai

(név, nem, életkor, lakcím, email cím, telefonszám, kedvenc Aranyüst íz) megadásával

regisztrál

A Játék 2010. június hó 7. napján 12.00 órától 2010. szeptember hó 5. napján 24.00 óráig tart.

Sorsolt nyeremények

a) 4 db Sony Ericsson Zylo Walkman típusú mobiltelefon

b) 10 db gravírozott mixer szett

c) 15 db Koktéllexikon című könyv

Azok a játékosok, akik receptet töltenek fel a honlap megfelelő részén, pályázhatnak egy

egyedi nyereményre, a „Mixert a partyba!” nyereményre. A nyereményre az a Játékos válik

jogosulttá, akinek a receptje a Játék végéig a legtöbb szavazatot kapja.

A nyeremény tartalma:

– 1 fő mixer, aki a nyertes otthonában, vagy egyéb általa bérbe vett zártkörű helyen, egy előre kiválasztott napon, áll a nyertes rendelkezésre.

Link:aranyust.hu/

Küldte:T. Elemér

21 komment

Címkék: nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyeness.blog.hu/api/trackback/id/tr192105192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gerlelany 2010.06.25. 15:52:03

Nem vagyok az a túl nagy koktélkészítő hősmixer de lehet hogy majd összedobok valamit... Azt a partyt szívesen elfogadnám:D Ezzel villoghatnék a haverok előtt:D

mámorka 2010.06.25. 16:14:21

Én már annak is örülnék, ha valaki valahogyan megszerettetné velem a pálinkát, mert nem szívesen iszom meg. (de persze mivel magyarok vagyunk a hagyományt nekem is ápolnom kell :D) na szal én már a jó recepteknek is örülnék! :D

Vampira99 2010.06.29. 09:38:29

óó, pedig a pálinka gyógyszernek is használható, ha fáj a torkod vagy elrontottad a hasad, iszol egy jó kis felest, aztán az helyreteszi a beled meg a torkod! :D amúgy pont tegnap ittam ilyen aranyüstöt, havernál volt házibuli, aztán csináltunk a csajoknak egy kis koktélt estére:P tehát nem panaszkodtak azt kell, hogy mondjam :D

gezageza 2010.06.29. 10:50:00

Már van recepted? Nem akarod velem megosztani?:D Szívesen megnyerném a partit az ingyen piával:D Ha találsz még receptet az mondjuk tényleg jól jönne, mert ha nem is nyernék vele, de azért kipróbálnám. Még a koktélbárokba sincs túl sok pálinkás koktél szóval ezek még újak nekem is.

bazeltop 2010.06.29. 12:23:12

@gezageza: mert nem koktélos helyekre kell menni, hanem pálinkás helyekre. Múltkor láttam is erről valahol egy cikket hogy azért vannak elég jó kis pálinkás helyek ahol még valami nagyon elvetemült pálinka koktélokat is toltak, volt például valami uborka+törköly kombó. El nem tudom képzelni az milyen lehet

Ottóka25 2010.07.06. 09:42:35

ez mekkora állat lenne, hogy egy saját partyt biztosítanak a számunkra, és ott a saját barátaimmal, korlátlan italfogyasztást adnak..azért ez nagyon nem semmi:))
elég komolyan ki tudnánk élvezni ezt a kis mulatást..úgyhogy valszeg..el is kezdünk egy kicsit kampányolni és szépen feltölteni a kódokat

Morfologus59 2010.07.06. 10:25:14

De kell egy koktél receptet is feltölteni. Abban valaki nem akarna egy tippet adni, hogy milyen pálinka alapú koktélok vannak.

Morfologus59 2010.07.06. 10:37:09

Koktél receptet is kell feltölteni, ahhoz hogy nyerhess. Ezért valaki nem tudna valamilyen pálinka alapú koktélt? Én még nem nagyon találkoztam ilyennel.

Töhötömke 2010.07.06. 10:51:50

Én igen, ittam már ilyet, mondjuk a receptet nem tudnám megmondani, de ha találkozok a mixergyerekkel megkérdezem tőle mert finom volt:)

Töhötömke 2010.07.06. 11:58:34

Tök jó:) Pálinkakoktél, hmmm. Na az milyen lehet, sok koktélt nem ittam még úgyhogy nagyon új lenne ha kipróbálnám:) Remélem a recepteket majd meg lehet nézni amit feltöltenek.

csucsubi 2010.07.06. 12:20:21

Van egy pár bármixer barátom, tőlük kérdeztem, hogy szoktak-e pálinkából koktélt készíteni. A válasz az volt, hogy nem annyira elterjedt, de bármiből bármit ki lehet hozni, csak tudni kell, hogy melyik adalék milyen ízvilágot tud teremteni:)

cukorka1 2010.07.06. 12:21:47

csucsubi igazad van. Mindenből lehet jót kihozni.Ámbár nekem is új ez a pálinkás módszer. de hát a fene se tudja. lehet egyszer majd kipróbálom :)

Bruszlii 2010.07.09. 10:48:15

Én vágom a páleszkoktélokat, nagyon finomak tudnak lenni, ha hozzáértő ember csinálja. A buli jól hangzik de én a tellát és a koktélkönyvet is elfogadnám, abból felkészülök, aztán énmeg azzal villogok :)

neoncrystaltear 2010.07.09. 11:48:42

Végülis egyetértek Bruszliival...Ha másért nem is de a könyvekért érdemes pályázni :D
És ha ügyes vagy akkor hasznot is húzhatsz belőle.:P Megtanulod az alapokat, jelentkezel egy mixer tanfolyamra és máris nem a semmiből építkezel :)

Egyébként nekem tetszik ez a mixer küldés a saját bulidba.. csak az a baj hogy az este nagyon gyorsan elmenne és iszonyat részeg is lennél :D nem tudnád megkóstolni az összes tuti koktélt az is biztos :D

waistedyouth 2010.07.09. 16:28:14

Ó én simán végigtolnám az összeset max megkérném hogy ne rakjon bele annyit, de végigkóstolnám, nagyon bejönne egy ilyen buli!!

simahomlok 2010.07.14. 10:20:52

Azért az is tény, hogy nem kell meginnod az egészet, amit a kezedbe nyomnak. Ha az a célod, hogy végigkóstolj mindent, akkor elég kortyolgatni őket :)

dancerfoot 2010.07.14. 12:39:31

Azért egy buliban, ahol ingyen pia van, nehezen állja meg az ember, hogy ne igyon meg mindent, amit a kezébe nyomnak :)

Ottóka25 2010.07.14. 13:05:31

igen, de ha nem tudod megállni, akkor előbb utóbb elég nagy bajba fogsz kerülni, mármint hogy olyan durván bebaszcsizol, hogy gyakorlatilag teljesen fogalmad nem lesz arról hogy ki vagy és hol vagy és mit akarsz és honnan jöttél...:))

gezageza 2010.07.22. 10:42:27

de ezt ti honnan vettétek, hogy ingyen van a pia? mert én csak azt olvastam, hogy egy mixert küldeneki ki azt cső, gondolom a piát nektek kell megvenni, vagy ahol béreltek helyot ottani árakon felszámolják szerintem! :O vagy nem? az tény, hogy én is kipróbálnék egy ilyet, de jobban ellennék a telóval.. az nem egyszeri alkalomra szól :)

TitkosFonok 2010.07.22. 11:21:00

Én úgy értelmeztem hogy az alkoholt ők biztosítják! Tessék figyelmesen elolvasni, ez lényeges szempont :) Tellóm van, nekem a bulikéne

brékes 2010.07.22. 14:29:30

AZ ALKOHOLT ÉS A MIXERT TUDTOMMAL
persze ehhez nem árt nyerni előbb :D
süti beállítások módosítása